Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the cleantalk-spam-protect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/linearteam.dk/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Tips til markedsføring – Linearteam

Sidder du med en virksomhed og ønsker at markedsføre den? Så frygt ej, det er faktisk nemmere end man tror. Det handler dog om at man har god viden omkring sine kunder, og hvad de søger. Et eksempel kunne være at være stukkatør, og man ønsker at sprede information om ens virksomhed i et givent område. Så handler det om at man ved hvad dette område sådan generelt efterspørger, og man kan derfra markedsføre med dette. Der findes et hav af forskellige måder man kan markedsføre sig på, og vi kigger derfor på to af de store muligheder i denne artikel. Alt for at måske give en bedre forståelse for disse måder, eller bare for at bringe noget inspiration ud. 

 

Traditionel

Denne form for markedsføring er det vi alle kender til. Herunder kommer avis reklamer, tv reklamer og plakater ind i billedet. Denne markedsføringsform er nogle af de mest anvendte, og de har fundet sted i lang tid. Den traditionelle form får navnet fordi at det var denne form man brugte før online annoncering kom til verden. Denne måde for annoncering er god til den virksomhed der overordnet vil have information om et givent produkt, eller virksomheden ud til en bred vifte af folk.

 

Digital

Også kaldet online promotion, eller online markedsføring. Denne form for markedsføring, er den man ser når man surfer på nettet. Reklamer på sociale medier hører også til herunder, og er en rigtig god måde for virksomheder at komme ud med sit budskab. Forskellen på denne form frem for den traditionelle form, er at man i den digitale verden kan skræddersy hvem man vil dukke op hos. Med andre ord kan man næsten direkte vælge hvilken målgruppe, man ønsker at ens annoncer skal dukke op hos. Den er som regel også en del billigere at bruge, dog kan det ofte kræve en del mere analysearbejde, for at den skal lykkes.